برای ..... عزیزم

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

وقتی اومد اونقدر آروم و بی صدا اومد که صدای قدماشو نشنیدم.

اما وقتی همه وجودم از حضورش پر شد اومدنش و باور کردم.

میدونم یه روز بی صدا از پیشم می ره...

واسه همین گوشامو تیز کردم که صدای قدمای بی صداشو بشنوم.

اونم اینو فهمیده و از خدا دو تا بال به بزرگیه دل فرشته ها گرفته که نفهمم کی منو تنها

میذاره تا این طوری واسه همیشه بمونم تو حسرت شنیدن صدای قدماش....

حالا میدونم یه روز پر می زنه و میره و اون روز دل عاشق شده من چقدر تنها میشه..........

دوستت دارم غریبه آشنای من!!!



نظرات شما عزیزان:

niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت10:23---3 خرداد 1391
dg daram bal dar miaram az bas ghashangan.....
manam me3 to ie gharibe ashena daram....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,سـاعت 22:28 نويسنده رها
яima